Galgenrit :-)

25 februari 2020 - Candidasa, Indonesië

Dinsdag 25 februari. De laatste dag is nu echt aangebroken. Na het ontbijt beginnen we aan onze galgenrit :-). Via het waterpaleis gaan we langs de kust naar Amed. Prachtige vergezichten en nog even genieten van al het moois. Om de rit af te sluiten in Tirtaganga nog een Mocktail. Op de terugweg op het laatste stukje toch nog even de poncho's aan. Alles om te zorgen dat de overgang naar Nederland zo voorspoedig mogelijk verloopt haha. Rond 13.00 uur zijn we weer bij ons huisje.

Anom komt nog even checken of we wel de juiste tijd hebben afgesproken. Hij wil voorkomen dat we het vliegtuig missen. Erg attent van hem. Ketut is vanmorgen niet geweest. Zij komt straks met Anom mee om gedag te zeggen en om het huisje schoon te maken.

We kijken terug op een fantastische periode. De mooie omgeving, vriendelijke mensen, het heerlijke weer en vooral het gevoel van vrijheid op de scooter. Ondanks dat we in de regentijd in Bali waren, hebben we daar geen last van gehad. Totaal misschien twee dagen regen, 1 1/2 week iets meer bewolking, maar altijd een heerlijke temperatuur en natuurlijk de zon :-). We willen iedereen hartelijk bedanken voor de leuke reacties en andere manieren van contact. Het is fijn om jullie binnenkort allemaal weer te zien.

Groetjes van de Heesbeestjes.

1. Nicole:
    Goede reis terug. Xx
  2. Ellen Brandt:
    25 februari 2020
    Ik vond het weer super om jullie verhalen te lezen en de mooie foto's te zien. Wens jullie een goede terugreis.
    (O ja de poncho's kunnen jullie hier ook nog gebruiken hoor 😉) Groetjes .👋
  3. Rita en Jos:
    25 februari 2020
    Het zijn mooie fotos geworden en leuke verhalen heb je geschreven. We hebben gezellig met jullie meegereisd en geno ten van Bali. Zelfs toen wij op de noordpool waren. We hebben nog geface timed Julie in korte broek wij dik ingepakt haha
    Binnenkort gezellig bijkletsen over onze avonturen. Goede reis terug en welkom thuis groetjes van de (ijs)beertjes