Ingesleten patronen en langzaam omschakelen :-)

22 februari 2020 - Candidasa, Indonesië

Zaterdag 22 februari. Het is verrassend hoe snel bepaalde patronen ontstaan. Als Ketut met haar verrassingstas komt, staan Har en ik klaar om haar te ondersteunen bij het op tafel zetten van het eten. We stikken van nieuwsgierigheid wat ze weer voor ons gemaakt heeft. Har en ik zetten de verschillende lekkernijen op tafel en Ketut brengt als laatste altijd het verse fruit en de kroepoek of zelf gebrande pinda's. Het is lachen, want als Har het bestek niet goed op tafel legt, is Ketut de eerste om dit te herstellen. Het moet wel allemaal netjes in orde zijn :-).  Wij vinden dit soort ingesleten patronen wel leuk.

Onze laatste dagen beginnen te tellen. Vandaar dat we op ons gemak al wat zaken aan het regelen zijn. We hebben eerst maar eens aan Anom gevraagd wat we hem verschuldigd zijn voor de huur van de scooter en dat hij ons weer naar het vliegveld brengt. Hij moet even rekenen, maar even later krijgen we de 'rekening' gepresenteerd :-). Hij is gelijk miljonair haha. Niets is minder waar hoor. Het geld is hier niet zo veel waard. Om te zorgen dat Anom zijn geld krijgt, rijden wij naar Candidasa en halen voor de laatste maal wat Rupiah uit de flappentapper. Om te voorkomen dat al die biljetten je naar het hoofd stijgen, draait de airco in het hokje op volle toeren:-).

Aansluitend maken we nog een prachtige rit door de bergen. Tijdens die rit maken we geen bijzondere dingen mee, maar genieten volop van al het moois dat we zien. Tot slot rijden we nog naar Amlapura voor een Udeng. Har vindt het leuk om dit hoofddeksel als souvenir mee te nemen. Het staat hem goed :-). Zo zijn we langzaam aan het omschakelen. Dinsdagavond vliegen we terug naar Nederland. 7 uur terug in de tijd en in temperatuur. Daar moeten we nog niet aan denken Brrrrr :-)

We wensen jullie een heerlijk weekend. Geniet ervan en van al het moois om jullie heen.

Groetjes van de Heesbeestjes.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Willy:
    22 februari 2020
    Hallo Heesbeestjes,

Het gaat nu inderdaad opschieten voor jullie 🙄, maar nog steeds een paar dagen dat jullie van Katut en het mooie land kunnen genieten.

Dat hoofddeksel van Harry staat hem goed, leuk aandenken voor straks.

Wij zijn vandaag naar de open dag in Leiden geweest, maar ik denk niet dat Lisa daarvoor gaat kiezen. Ze is trouwens door de 1e selectie van Breda, in maart heeft ze dan haar interview.
    Ze gaat nog wel een proefstudie doen in Leiden en natuurlijk nog naar Nijmegen, daar is ze nog steeds enthousiast over. Ook daar gaat ze een dag proefstuderen.
    Kortom we hebben een leuke dag gehad ☺️.

Geniet van jullie zondag, gaan wij morgen ook doen 😉
  2. Nicole:
    22 februari 2020
    Tjee wat gaat dat snel! Nog even genieten hoor. En de udeng staat Harry top.

Groetjes Nicole