Nog 5 dagen, 7 uur en 5 minuten...........

11 januari 2020 - Rotterdam, Nederland

Op het moment dat ik dit bericht zit te tikken duurt het nog 5 dagen, 7 uren en 5 minuten voor we vertrekken. Het gaat nu echt snel. We hebben alle informatie over onze vlucht al binnen. KLM houdt ons goed op de hoogte. We vliegen niet boven Irak gelukkig. We vliegen er met een boogje omheen.

We vliegen in een Boeing 777 en hebben een korte pauze van bijna 2 uur in Singapore. Dat noemen ze een rechtstreekse vlucht. Alles bij elkaar zijn we 16 uur en 15 minuten onderweg. Een momentje even de benen strekken is wel lekker denken wij. Vanaf Singapore is het nog ruim 3 uur. Dan schiet het lekker op. Bij vertrek is het maximale gewicht van het toestel 351.530 kilo. Onbegrijpelijk dat dit de lucht in kan.

De weersverwachting voor vrijdag ziet er goed uit. Tussen de 22 en 29 graden en zonnig met een wolkje hier en daar.

Voor de reis naar Schiphol hebben we treintickets gekocht. Mijn vader brengt ons naar Rotterdam Centraal. Vanaf Centraal Station gaan we met de Thalys in 19 minuten naar Schiphol. Op Schiphol gaan we nog even langs GWK om Indonesische Rupiah's te halen. Dit hadden we on line willen regelen, maar de site is gehackt. Dit hoorden we nadat we gebeld hadden.

Jullie merken het, we zijn lekker bezig :-).