We zijn nu in Dubai :-)

17 januari 2017 - Amsterdam, Nederland

Onze vluchten verlopen voorspoedig. Het vliegveld op Langkawi is klein. Ze kijken daar niet zo krap. Passagiers lopen naar hun vliegtuig, terwijl er een ander vliegtuig arriveert. Toen wij in gingen stappen, stapten ook passagiers voor een ander toestel in. Alles liep door elkaar :-). Prompt zaten er twee mannen verkeerd in ons toestel. Ze werden er uitgehaald. Ik vind dat wel grappig. De beveiliging is wel goed geregeld (gelukkig). Na een uurtje waren we al in Kuala Lumpur.

Daar een paar uurtjes rondgelopen en onze laatste Maleisisch maaltijd gehad. Het toestel vertrok een kwartier eerder. We hebben weer zo'n Airbus. Die zat nog niet voor de helft vol. Het instappen verliep daardoor lekker vlot. Net gearriveerd op Dubai. Moeten 3 uur wachten op onze volgende vlucht. Beetje rondgekeken en zitten nu lekker :-)

We bereiden ons voor op kou Brrrrrrrr. Al is het altijd fijn om weer thuis te zijn.
Groetjes van de travelers.

1. Nicole:
    17 januari 2017
    Genoeg te zien dus. Straks de verwarming op hoog en dikke truien aan en dan via het maken van het foto album de warmte uit Maleisië weer wat voelen.welkom terug!