Weer thuis

14 januari 2018 - Rotterdam, Nederland

Als je weg bent, gaat de tijd altijd veel te snel. We zijn weer terug van een cruise naar het Midden Oosten. Vanwege het ontbreken van wifi kon ik geen verslagen online zetten. Ik heb alsnog e.e.a. geplaatst.

15 januari 2018
    Heb net jullie hele vakantie doorgelezen. Het was weer een feestje om te lezen.
    Welkom thuis!
    15 januari 2018
    Wat een leuke verhalen weer, jullie hebben weer genoeg beleeft, gezien en gedaan.
    En wij hebben weer mee mogen genieten!

Maar ook weer fijn dat jullie weer thuis zijn 😊
  3. Gerrit & Hetty:
    16 januari 2018
    Hoi Har & Her,

Welkom terug in ons natte kikkerlandje.
    Net jullie verslag gelezen, wel ff anders dan Japan bv. wel een belevenis denk ik, maar de manier waarop jullie geleefd werden geloven we niet dat jullie dat veel vaker gaan doen 😉 Wel lekker relaxen op zo’n boot, dat dan weer wel. Nu weer lijnen zeker na al die 4 gangen menu’s, ha ha!
  4. Aart en Ria:
    17 januari 2018
    Bedankt weer voor het meegenieten van deze prachtige reis en het geamuseerde verslag👍😘
  5. Ellen Brandt:
    23 januari 2018
    Beetje late reactie, maar het was weer erg leuk om jullie reisverhalen 😎 te lezen en de mooie foto's te bekijken. Veel groetjes, Ellen 👍