Harry en Herma Heester

Video’s:
113

Over ons

Wij zijn twee levensgenieters die veel van de wereld willen zien. Met een grote voorkeur voor warme bestemmingen.

Over onze reis

We hebben nu 34 landen bezocht en zijn in mei/juni met de motorscooter op vakantie geweest. Dat was een super leuke ervaring. September gaan we nog 2 weken met de boot op vakantie. Dan is onthaasten de belangrijkste uitdaging :-). Dat gaat bijna vanzelf, vanwege het feit dat de maximum snelheid van de boot 12 km per uur is. En...... dan moeten we nog de stroom mee hebben haha. Je beleeft alles dan wel intenser.

Bezochte landen

Wij hebben 34 landen (14%) bezocht:

België, Brazilië, Canada, Costa Rica, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Gambia, Gibraltar, Indonesië, Italië, Japan, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oman, Oostenrijk, Polen, Portugal, Singapore, Spanje, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.