Cruisen in het Midden Oosten

Voor het eerst gaan wij cruisen. We zijn heel erg benieuwd of dit wel bij ons past. Wij hebben zelf graag de regie en met een cruise ben je die wel voor een deel kwijt.
Je moet alles een keer geprobeerd hebben en dan is een cruise volgens ons niet erg om te ondergaan :-)

We vertrekken op 5 januari 2018 van Amsterdam naar Dubai. Voor de 3de maal met Emirates (waar we zeer tevreden over zijn).
Daar stappen we aan boord van de Costa Mediterranea. We hebben een luxe hut met balkon.
Vanuit Dubai varen we naar Oman en blijven 2 dagen in Muscat.
Van Muscat is het een flink eind varen naar het eiland Sir Bani Yas. We verblijven een hele dag aan boord. We zijn benieuwd hoe dit gaat met al die mensen aan boord. Er kunnen bijna 3800 passagiers aan boord. Oei, oei oei!!!
Er zijn bijna 11 bemanningsleden aan boord. We gaan het beleven :-)

We zijn 1 dag op het eiland en varen dan verder naar Abu Dhabi.
Daarna weer naar Dubai, waar we nog 2 dagen in een hotel blijven om Dubai verder te verkennen.
Dan is de pret weer afgelopen en vliegen we terug naar Amsterdam.

Het wordt een nieuwe ervaring voor ons. We zijn zeer benieuwd.

Foto’s 1 - 20 van 124   |

1 2 3 4 5 Volgende »  ...