Voorbereidingen van ons cruise-avontuur

22 oktober 2017 - Rotterdam, Nederland

We zijn druk in de weer met de voorbereidingen van onze cruise in januari. Cruisen is nieuw voor ons. Best spannend voor ons. We zijn van die 'eigenheimers' die altijd zelf de regie willen hebben :-). Dat wordt in deze vakantie anders. Niet zelf met de auto overal naar toe.

Ben al druk aan het zoeken op internet op welke wijze we zelf zoveel mogelijk kunnen regelen. Dat is gewoon voorpret. Heb al veel informatie over het cruiseschip verzameld. Benieuwd of al die mensen elkaar niet in de weg gaan lopen. We verwachten dat het wel mee zal vallen.

Het schip is bijna 300 meter lang en ruim 32 meter breed. Heeft totaal 16 dekken, waarvan er 13 voor de passagiers zijn. 6 restaurant, 4 zwembaden, 4 whirlpools,12 bars, theater, winkels, sportmogelijkheden, schoonheids/-kapsalon en nog veel meer. Het zal allemaal wel goedkomen haha.

Voorlopig zitten we nog in het regenachtige Nederland en moeten we nog aardig wat weken werken voor het zover is. Des te langer duurt de voorpret :-).