Was het toch nog even spannend en daar boven in die bergen………

15 juni 2022 - Schönberg im Stubaital, Oostenrijk

De afgelopen dagen hebben we steeds getracht contact te krijgen met de autotreinmaatschappij. We hebben nog steeds geen tickets terwijl we al lang en breed betaald hebben. Diverse malen gemaild en gebeld. Vandaag zelfs 21 keer. We waren al bezig met een noodscenario. Ik besloot nog een mail te sturen met daarin vermeld dat indien wij vandaag geen info ontvingen, wij morgenochtend zouden vertrekken met de scooter en dat wij ons geld terug wilden.

Het was niet te geloven, maar binnen 2 minuten kregen we een reactie. Ze hadden het geld nog niet op de rekening zien staan. Heel bijzonder. Op mijn vorige dringende mails met een verzoek om reactie, kwam geen enkel bericht. En ze hadden een telefoonstoring. Het zal wel. We hadden eindelijk contact en daar waren we blij mee. Het verzoek was of we een bewijs van onze betaling konden sturen. Har maakte een foto  van de overschrijving op mijn telefoon en die hebben we gemaild. Direct per omgaande de tickets. Pfffff Eind goed, al goed. 😊

GEEF JE OVER AAN WAT IS, LAAT LOS WAT ER WAS EN HEB VERTROUWEN IN WAT ER KOMT

We moeten ons om 17.00 uur melden om de scooter op de trein te zetten. We hebben dus nog heel de dag in Innsbruck. Om 19.00 uur vertrekt de trein vanuit Innsbruck naar Düsseldorf, waar we de volgende morgen om 07.00 uur aankomen. Als alles goed verloopt natuurlijk. Maar daar gaan we vanuit. Dan nog een kleine 3 uur naar huis rijden en zit onze vakantie er op.

Nadat we duidelijkheid hadden en de tickets binnen waren, zijn we nog lekker gaan genieten. Onze eerste trip was naar een gletsjer. De kabelbaan was in onderhoud, maar de weg er naar toe was echt schitterend. We kunnen vanaf ons balkon de gletsjer aanschouwen, terwijl bij de kabelbaan we niets van de gletsjer zien. De scooter zoefde zonder problemen hellingen van 15% op. We snappen echt niet waarom hij die ene keer problemen gaf. Har heeft ook een plek gevonden waar hij weer op een steen kon staan. Zo’n fotomoment maken we elke vakantie haha.

De volgende stop is bij een kabelbaan. Hier  zijn veel paragliders. Super gaaf om naar te kijken. Ik heb er een aantal filmpjes van gemaakt. We hebben zelfs in ligstoelen boven op de berg naar het paragliden gekeken. Super relaxed toch 😊. In het dal hebben we gekeken naar de paragliders die landen op het veld. Aan de ene kant waren de boeren druk met het binnenhalen van het gras en een paar meter verder op landden de paragliders. Dat vonden wij wel grappig.

Har heeft nog even afscheid genomen van het vleeswaren vrouwtje bij de Spar. Ze heeft zijn broodjes weer dik belegd haha. Met haar goede wensen, zou er niets meer fout moeten/kunnen gaan. Morgenochtend hebben we geen haast. We hebben heel de dag de tijd. Maar houden de tijd goed in de gaten. Tenslotte willen we de trein niet missen.

1. Willy:
    15 juni 2022
    Jeetje wat een gedoe met die autotrein, gelukkig is het toch goed gekomen 😅. Je hebt dan toch minder rust als het nog niet geregeld is.

En voor je het weet snort de scooter jullie weer de berg op en kan je genieten van de waaghalzen. Jullie zaten 1e rang 😉.

Wat is de tijd weer voorbij gevlogen 😱, maar volgens mij hebben jullie een heerlijke vakantie gehad.

Morgen nog een dagje Innsbruck en dan is het voorbij met de pret.

Een hele goede reis 🚅🚊🚂
  2. De Heesbeestjes:
    15 juni 2022
    Ja de tijd is echt omgevlogen. Morgen nog even genieten. Dan langzaam weer op weg naar het normale leven 😁
  3. Hong Wisse:
    15 juni 2022
    Hi Harry en Herma, bedankt voor de leuke verhalen, mooi foto’s en video’s.
    Wij wensen jullie een goede terug reis.
    Groetjes 😘😘
  4. De Heesbeestjes:
    15 juni 2022
    Hartelijk bedankt voor jullie leuke reacties 😘😘
  5. Nicole:
    16 juni 2022
    Geweldig die gletsjer!! En wat een uitzicht.
    Lekker nog even genieten van vandaag en morgen (en dan nu met de tickets in de mail. Dat geeft toch rust).
    Wat hebben jullie weer een fijne vakantie!!!
  6. De Heesbeestjes:
    16 juni 2022
    Ja we wilden eens wat anders en dat is ons heel goed bevallen. We hebben genoten 😁. Maar jullie volgens mij ook met de camper.
  7. Rita en Jos:
    16 juni 2022
    Vandaag met de autotrein mee om 17.00. Nog even genieten van Innsbruck en dan uitrusten in de trein.
    Nagenieten van jullie avonturen op de 🛵 scooter.
    Goed gedaan scootersabemeetjes
  8. De Heesbeestjes: