We zijn er klaar voor

13 juni 2016

Vandaag de laatste voorbereidingen getroffen. De grootste uitdaging was het vullen van de kleine reistassen :-). Het is gelukt!!

We hebben er 1 van 10 en 1 van 11 kilo. Snap zelf nog niet hoe het mogelijk is. Normaal kom ik altijd over het toegestane gewicht heen. Als je echt niet veel mee kan nemen, dan maak je heel eenvoudig keuzes.

Nog even met KLM gebeld om te vragen of we last van de staking van de Franse piloten zullen hebben. Zoals het er nu uit ziet, vertrekken we gewoon op de geplande tijd.

Als we wind mee hebben landen we woensdagochtend  rond 09.00 uur op de luchthaven van Tokyo. In Nederland is het dan 02.00 uur 's nachts. Lopen wij ook eens een keer vooruit :-). Daar worden we opgewacht en ontvangen we de laatste documenten voor de huurauto. Halverwege de vakantie verruilen wij de treinen voor een auto (zonder TomTom :-). Ja echt zonder navigatie. We wilden een kaart voor onze TomTom kopen, maar die was niet beschikbaar. We kregen als tip van de reisorganisatie om de Japanse tekens te vergelijken. Huh meende zij dat nu echt? Dat gaat vast niet lukken. 1 streepje verkeerd beoordeeld en we zitten ineens ergens anders haha. Dan beleef je wel wat.

We houden jullie op de hoogte.

Groetjes van de Heesbeestjes.

1. Nicole:
    13 juni 2016
    Heel veel plezier en goede reis. Fijn dat we weer een beetje mee mogen