Vertrekken iets later dan gepland, maar zijn er klaar voor :-)

28 mei 2022 - Rotterdam, Nederland

Afgelopen vrijdag zouden wij met de motor vertrekken richting Duitsland en Oostenrijk. Door een kink in de kabel rond de gezondheid van mijn vader, voelden wij ons genoodzaakt om het eerste deel te cancelen. Inmiddels ziet alles er beter uit en hebben we een aangepast plan gemaakt en vertrekken we morgen.

Vanmorgen heb ik Har werkelijk gemillimeterd. Haha. In eerste instantie hanteerde ik standje normaal, maar terwijl ik bezig was, stelde ik voor om nog wat extra haar te verwijderen. Dat is makkelijk met zijn helm. Zijn haar hangt voorlopig niet voor zijn ogen :-).

Inmiddels hebben we alles ingepakt. Nou ja ingepakt is wel een groot woord. In de koffer achterop zit de kleding die niet mogen kreuken. Onder de buddy hadden we een grote tas bedacht. In deze tas zitten kleine pakketjes die niet kreuken. In de garage nam Har de proef op de som of alles paste. Ik keek hem vol verwachting aan toen hij weer boven kwam. Op mijn vraag of alles paste, was zijn antwoord Nee!. Huh, hij had de tas niet bij zich. Har loste het probleem praktisch op en heeft alle pakketjes los onder de buddy gedaan. Dan past het wel :-). Als we aankomen bij ons hotel, stoppen we alles weer in de tas. Ja we hebben het onszelf niet eenvoudige gemaakt haha. Wij houden wel van een uitdaging.

We hebben ook nog een speciale tas bij de voetenplank. Daar zit ons hele hebben en houwen in, zoals belangrijke papieren, kaarten, flesjes drinken etc. Deze tas gaat Har met zijn leven bewaken zegt hij. Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we op pad.

We hebben er zin in!

Groetjes van 131 lentes op 2 wielen :-)

1. Hong Wisse:
    28 mei 2022
    Heel veel plezier en fijne vakantie.Groetjes 🥳🛵
  2. De Heesbeestjes:
    29 mei 2022
    Dank je, gaat goed komen :-)
  3. Rita en Jos:
    29 mei 2022
    Goede reis en veel plezier. We reizen met jullie mee.
  4. De Heesbeestjes:
    Gezellig :-)
  5. Ellen Brandt:
    29 mei 2022
    Fijne vakantie en leuk om het weer mee te beleven! 😎
  6. De Heesbeestjes:
    Bedankt :-)