Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Plannetjes in water gevallen, maar heerlijke afsluiting 30 jun. '18 Vancouver, Canada 8
Weer in andere tijdzone en bezoek aan een stuwdam 29 jun. '18 Kelowna, Canada 4
Lake Louise en de Icefields Parkway 28 jun. '18 Canmore, Canada 4
Cowboytrail en de Rocky Mountains 27 jun. '18 Canmore, Canada 4
Uitslapen, aan lummelen en de omgeving verkend 26 jun. '18 Pincher Creek, Canada 3
Glacier Park en we zijn weer in Canada 25 jun. '18 Glacier National Park, Verenigde Staten 3
Wolven, herten en…….. Bizons :-) 24 jun. '18 Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten 4
Schapen, bizons en heel veel geisers 23 jun. '18 West Yellowstone, Montana, Verenigde Staten 4
Stukkie korter :-) en mooie witte kerk 22 jun. '18 Idaho Falls, Idaho, Verenigde Staten 4
Ondergronds en we zijn in een nieuwe staat en tijd 21 jun. '18 Nampa, Idaho, Verenigde Staten 7
Overstekend wild en geschilderde heuvels (Painted Hills) 20 jun. '18 Pendleton, Oregon, Verenigde Staten 4
Lava en veel rotsen 19 jun. '18 Bend, Oregon, Verenigde Staten 3
Spookstad en kapitein Haak :-). 18 jun. '18 Bend, Oregon, Verenigde Staten 5
Festivalletje en ik geef je een roosje mijn roosje. 17 jun. '18 Portland, Oregon, Verenigde Staten 5
Van alles een beetje :-) 16 jun. '18 Portland, Oregon, Verenigde Staten 3
Een beetje gek zijn ze wel :-) 15 jun. '18 Seattle, Washington, Verenigde Staten 2
Op de strafbank en pratende voetgangerslichten 14 jun. '18 Seattle, Washington, Verenigde Staten 2
Varen, varen en Orka's spotten 13 jun. '18 Victoria, Canada 8
Vancouver in vogelvlucht 12 jun. '18 Vancouver, Canada 4